نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از تصمیم عجیب دیبالا تا تلاش برای فروش شزنی

از تصمیم عجیب دیبالا تا تلاش برای فروش شزنی

بخش زیادی از رسانه های ایتالیایی در مورد انقلابی عظیم در تیم یوونتوس صحبت می کنند و مدعی هستند که یووه در تابستان، تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب فنی و مدیریتی خود خواهد دید و شاهد یک یوونتوس جدید و متحول شده خواهیم بود.

 

البته به نظر می رسد همه چیز به تصمیم نهایی الکان در مورد ماندن یا نماندن انیلی بستگی دارد و حالا همه در انتظار تصمیم جان الکان هستند.

 

توتو اسپورت در این رابطه نوشت:

 

انیلی و الکان در طول هفته ی گذشته سه مرتبه با هم دیدار مستقیم داشته اند و چند مرتبه هم تلفنی صحبت کرده اند و همه در انتظار تصمیم نهایی الکان برای ماندن یا رفتن انیلی هستند.

 

شزنی:

 

گفته می شود و یوونتوس در تلاش است تا خیلی زود شزنی را به تیم دیگر واگذار کند تا بتواند مقدمات حضور دوناروما را در یووه فراهم اورد. شزنی تابستان امسال از یوونتوس جدا خواهد شد تا جایی برای دوناروما فراهم كند. بر اساس گزارش ها در انگلیس، یوونتوس از رایولا برای فروش شزنی با قیمت تقریبی 15 میلیون یورو، کمک خواسته است.

 

دیبالا:

 

توتو اسپورت مدعی شد: دیبالا تصمیم گرفته است فصل آینده در یوونتوس بماند بدون اینکه قرارداد جدیدی را امضا کند یا نه.

 

دوناروما:

 

دوناروما و رایولا در این هفته برای بررسی پیشنهاد یوونتوس با هم دیگر دیدار خواهند داشت.

 

پیرلو:

 

مدیاست مدعی شد که دیدار مقابل اودینزه، اخرین فرصت پیرلو برای هدایت یووه در این فصل است و در صورتی که او نتواند در این دیدار پیروز شود، یوونتوس او را اخراج خواهد کرد.

 

ربیو:

 

بعد از علاقه مندی بارسا، حالا چلسی نیز برای خرید ربیو ابراز علاقه کرده و پیش بینی می شود او با رقمی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو از یووه جدا می شود.

 

دمیرال:

 

مدافع ترک باشگاه یوونتوس، با بیشترین درخواست در میان بازیکنان یووه مواجه شده و هشت باشگاه ایتالیایی و غیر ایتالیایی خواهان خرید او هستند. گفته می شود یوونتوس در مورد او هنوز تصمیمی نگرفته و در انتظار انتخاب سرمربی بعدی می باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: